Subject: Fw: Ravimipoliitika 2030 rakenduskava tööversioon
From: "Secretary" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 10:04:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
hommikust

Palun allolev pöördumine registreerida.
Me soovime vastust.

Lugupidamisega
Eesti Loomaarstide Koda

  ________________________________  
From: Secretary &lt;[email-masked]&gt;
Sent: 02 December 2024 21:45
To: [email-masked] &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Ravimipoliitika 2030 rakenduskava tööversioon 

Austatud Laura Viidik

Täname alloleva e-kirja eest ja vabandame, et tagasiside andmise aeg on
veninud. Loodetavasti ei ole veel hilja.

Eesti Loomaarstide Koda soovib jätkuvasti olla Eesti riigi
ravimipoliitika-teemalises arutelus kaasatud osapooleks.
Soovime kaasa rääkida just veterinaarse digiretsepti käivitamise ja
veterinaarravimite füüsilise ja rahalise kättesaadavuse teemal.

Ravimipoliitika 2030 dokumendi lk 3 on öeldud: piiriülese digiretsepti
teenus võimaldab Euroopa Liidus väljastatud digiretsepti alusel Eesti
apteegist ravimeid välja osta ja vastupidi.
Kas see käib ka veterinaararsti poolt väljastatud digiretsepti kohta?

Lisaks teavitan, et meiliaadress [email-masked] ei toimi enam.
Eesti Loomaarstide Koja kontakt on [email-masked].

Lugupidamisega

Eve Forsyth
Eesti Loomaarstide Koja sekretär

-------- Esialgne kiri --------
Pealkiri: Ravimipoliitika 2030 rakenduskava tööversioon
Kuupäev: 2024-05-07 10:31
Saatja: Laura Viidik &lt;[email-masked]&gt;
Saaja: Katrin Kiisk &lt;[email-masked]&gt;, ott.laius
&lt;[email-masked]&gt;, Erki Laidmäe
&lt;[email-masked]&gt;,
Marta Danilov &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, Hedy
Eeriksoo &lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, 'Lilian Ruuben' &lt;[email-masked]&gt;,
Merle
Kiloman &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, 'Teet
Torgo' &lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;Marko Urbala - PERH&quot;
&lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;,
Karin Kogermann &lt;[email-masked]&gt;, Argo Lätt
&lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot; &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot; &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, EPSS
&lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot; &lt;[email-masked]&gt;, Kaarel Parts
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot; &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot; &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot; &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot; &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot; &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot; &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot; &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]'&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, KÖHLER, Kristina &lt;[email-masked]&gt;
Koopia: Anniki Lai &lt;[email-masked]&gt;,
&quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, &quot;[email-masked]&quot;
&lt;[email-masked]&gt;, Annika Veimer
&lt;[email-masked]&gt;, Eda
Lopato &lt;[email-masked]&gt;, Rasmus Sinivee
&lt;[email-masked]&gt;, Anette
Mäletjärv &lt;[email-masked]&gt;, &quot;Neeme Raidvere&quot;
&lt;[email-masked]&gt;

Tere

Ravimipoliitika 2030 dokumendi ning rakenduskava tööversiooni leiab
Sotsiaalministeeriumi kodulehe ravimite teemalehelt [1]. Olen väga
tänulik teie kommentaaride eest eelmise aasta jooksul kahes
tagasisidestamise ringis. Võimalusel arvestasime teie märkuseid,
mitmed välja toodud tulevikutegevused jäid hetkel pildilt välja, kuid
markeerisime enda jaoks need ära.

Uuesti võtame rakenduskava dokumendi ette oktoobris/novembris.
Ravimipoliitika dokumendi järgi oleme lubanud iga aasta esimeses
kvartalis avaldada ajakohastatud rakenduskava SoM kodulehel.
Rakenduskava ei ole ametlikult kinnitatud, vaid avatud töödokument,
mis võimaldab meil vajadusel paindlikumalt üle vaadata prioriteete ja
lisada planeeritavaid tegevusi.

Mitmed tegevused on juba alguse saanud ning osad (vahe)finišissegi
jõudnud. Esimese ülevaate ravimipoliitika tegevuste täitmisest
koostame SoM poolt käesoleva aasta lõpuks.

Kui teil on täiendavaid küsimusi, siis palun kirjutage mulle ning
vastan hea meelega.

Parimate soovidega

Laura Viidik
nõunik
Ravimiosakond
Sotsiaalministeerium

-------------------------

[email-masked] [2]

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
www.sm.ee [3]

  [4]

Links:
------
[1]
Ravimid

	Ravimid
Sotsiaalministeerium kujundab ravimipoliitikat ning kavandab selle
elluviimist.	

[2] http://webmail.vet.ee/[email-masked]
[3] http://www.sm.ee
[4] https://sm.ee/