Subject: Re: Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9 „Kindlustatud isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt ülevõtmise kord ja tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise metoodika“ muutmine
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 11:41:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Teie:
04.12.2024
Meie: 10.12.2024 nr 115-2B
 
Arvamuse avaldamine määruse eelnõu kohta
 
Täname, et saatsite Eesti Haiglate Liidule arvamuse avaldamiseks
Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9 „Kindlustatud isikult
tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt ülevõtmise kord ja
tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise metoodika“ muutmise
eelnõu.
 
Soovime juhtida tähelepanu, et Lisas 3 ei ole kajastatud järgmiste uute
teenuste ressursside kirjeldusi: insuldi voodipäev (2075), palliatiivse
ravi voodipäev (2074).
 
Lugupidamisega
Urmas Sule
Juhatuse esimees
[email-masked]

 
From: [email-masked] &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Wednesday, December 4, 2024 2:17 PM
To: Eesti Arstide Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Haiglate
Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Õdede Liit &lt;[email-masked]&gt;;
Eesti Perearstide Selts &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Esmatasandi
Tervisekeskuste Liit &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9 „Kindlustatud
isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt ülevõtmise kord ja
tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise metoodika“ muutmine
Tere! 

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnüu arvamuse avaldamiseks.
Ootame teie arvamusi eelnõu kohta hiljemalt 10. detsembriks 2024 e-posti
aadressile [email-masked] või DVK kaudu.
EIS-is:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/9f3a9a31-1c00-4fbb-bc23-fbc
06e688212

Pealkiri: Sotsiaalministri 19. jaanuari 2007. a määruse nr 9
„Kindlustatud isikult tasu maksmise kohustuse Tervisekassa poolt
ülevõtmise kord ja tervishoiuteenuse osutajatele makstava tasu arvutamise
metoodika“ muutmine 

Registreerimise kuupäev: 04.12.2024 

Registreerimise number: 1.2-2/125-1 

Lugupidamisega 

Sotsiaalministeerium 	
 
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee