Subject: Eesti noorte psühholoogiline, mentaalne ja füüsiline vastupidavus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 18:02:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere!
 
Kirjutan teile Kaitseministeeriumist, Kaitsetahte Arendamise Osakonnast.
Meile on jõudnud läbi Belgia kaitseatašee major Stijn Mergeay kiri, kes
koostab hetkel uurimistööd vastupanuvõimest ja selle seosest relvajõudude
toimimisega.
Oleme suureses osas kõik päringud ära vastanud, kuid sooviksime
sotsiaalministeeriumi täpsemat sisendit järgmises küsimuses:
“Does Defense play an active role in fostering the ‘willingness to fight’
of its youth and improving their psychological/mental/physical resilience?
If so, what specific actions does it take to achieve this?”
Noorte psühholoogiline, mentaalne ja füüsiline vastupidavus (resilience)
on Kaitseministeeriumi valitsemisalal väga aktuaalsed teemad, kuid leiame,
et sotsiaalministeeriumil on selles vallas parem ülevaade riiklikest
projektidest ja töösuundadest. Käesoleval hetkel on Kaitseministeerium
partner osades noorte füüsilist tervist arendavates projektides, kuid
psühholoogiline ja mentaalne vastupidavus pole seni eraldi tähelepanu
saanud. Sellest tulenevalt on meil järgmine palve:
Kas Teil oleks võimalik koostada lühiülevaade Eesti riigi tegevustest, mis
on seotud noorte psühholoogilise ja mentaalse vastupidavuse arendamisega?
 
Lugupidamisega,
Johannes Kundla
Spetsialist
Kaitsetahte Arendamise Osakond
717 70178  | 53005147
[email-masked] 
Sakala 1 | 15094 Tallinn | Eesti 

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist. 

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal. 

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS *** 
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist. 

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.