Subject: Abivahendite loetelu lisa
From: Elu Ratastel OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 13:45:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Sotsiaalkaitseministri 21. detsembri 2015. a määruse nr 74 „Abivahendite
loetelu, abivahendite eest tasu maksmise kohustuse riigi poolt ülevõtmise
otsustamise ja erandite tegemise tingimused ja kord ning abivahendi kaardi
andmed“ muutmise info.

Tere,

Teeks ettepanekuna muudatused paari abivahendigrupi kohta:
1.   Elektrilise ratastooli ISO 12.23.06.02  aktiivsusgrupp 2 kohta.
Hetkel kirjas, et vajalik 1-2  elektrilist lisafunktsiooni. Aga võiks olla
kas 1-2 elektrilist lisafunktsiooni või kokkupanemise võimalus ja lisaks
muud manuaalsed lisafunktsioonid (näiteks manuaalne ratastooli lükkamise
funktsioon või abistaja funktsioon). 
Panen näitena elektrilise ratastooli, mis on oma funktsionaalsuselt
võimakam, kui 1 aktiivgrupi ratastool
https://pood.invatooted.ee/product/kerge-elektriline-ratastool-eflexx/

2. Käiturseade ISO 12.24.09  lisada abivahendite loetellu (hetkel
määruseväline toode) Elektrilisele käiturseadmele võimaldada rendi kõrval
ka ostu kuna tegemist  tavaliselt individuaaltootega ( käiturseade
tellitakse kliendi vajadustest ja kasutuses oleva aktiivratastoolist
lähtuvalt). Sama käiturseade reeglina järgmisele kliendile ei sobi.
-- 

Lugupidamisega,
Monika Tammeveski
56621976
Elu Ratastel OÜ
Riia 130b/1 Tartu
Estonia 50411

www.invatooted.ee
https://pood.invatooted.ee/pood/