Subject: Kiirabikopter
From: "Martin Noorsalu" <[email-masked]>
To: Nikita Panjuškin, <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 23:57:59 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Austatud
härra Panjuškin!

Meil on heameel teatada, et oleme planeerimisel jõudnud lõpufaasi ja
alates 2025 kevadest tuleb kopteri kiirbilennu teenust osutama koostöös
meiega lennuettevõte Avincis, kes omab vastavat lennuettevõtja
sertifikaati Rootsi Kuningriigis ja selle laiendust Eestisse.

Seoses sellega soovib meie koostööpartner kohtumist valdkonna arengu ja
võimaluste osas võtmeisikutega sotsiaalministeeriumis - kas ja millal
oleks võimalik kohtuda SotsMin esindajatega valdkonnas? Me oleme hetkel
avatud nii VTC kui kohtumisele isiklikult jaanuari 3 nädalal.

EL direktiiviga on määratud et kopteri kiirabilend on Äriline
lennutegevus vastava sertifikaadi alusel, üle euroopa on nii kokku lepitud
ja kehtivad ühtsed reeglid. Siseriikliku seadusloomet tuleb vaadata
kooskõlas EL direktiividega ja tänaseks on kohtupraktika seda ka
tõestanud.

Tervitustega!

Martin Noorsalu
MTÜ Eesti Kiirabikopter

Juhatuse liige

56615512
[email-masked]