Subject: RE: Sotsiaalministri 17. septembri 2008. a määruse nr 53 „Tervise infosüsteemi andmekoosseisud ja nende esitamise tingimused“ ning tervise- ja tööministri 6. märtsi 2019. a määruse nr 14 „Tervisekassa andmekogu pidamise põhimäärus“ muutmine
From: "Taavet Reimers" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 13:34:16 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Kiirabi Liit kooskõlastab eelnõu ilma märkusteta.

Parimat

Taavet Reimers
Eesti Kiirabi Liit
Juhatus esimees

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, November 22, 2024 6:35 PM
To: Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalministri 17. septembri 2008. a määruse nr 53 „Tervise 
infosüsteemi andmekoosseisud ja nende esitamise tingimused“ ning tervise- ja 
tööministri 6. märtsi 2019. a määruse nr 14 „Tervisekassa andmekogu pidamise 
põhimäärus“ muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 5. detsembriks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/e943ed63-bac7-4e54-a3a8-222a0a08eaa9

Pealkiri: Sotsiaalministri 17. septembri 2008. a määruse nr 53 „Tervise 
infosüsteemi andmekoosseisud ja nende esitamise tingimused“ ning tervise- ja 
tööministri 6. märtsi 2019. a määruse nr 14 „Tervisekassa andmekogu pidamise 
põhimäärus“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 22.11.2024

Registreerimise number: 1.2-2/116-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]<mailto:[email-masked]>
www.sm.ee <http://www.sm.ee>

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja 
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas olevaid 
faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi 
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked].