Subject: RE: Sotsiaalkaitseministri määruse nr 74 eelnõu (abivahendid)
From: Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 12:47:39 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Annan teada, et Tartu Tervishoiu Kõrgkoolil puuduvad  määruse nr 74 eelnõu
(abivahendid) osas sisulised täiendused ning saame dokumendi
kooskõlastada.

Lugupidamisega

Kerly Stroom
Rektoraadi büroo assistent/Assistant to the Rector's Office
Tel: +372 737 0269
Tartu Tervishoiu Kõrgkool / Tartu Health Care College
Nooruse 5, Tartu 50411;  <http://www.nooruse.ee> www.nooruse.ee

  _____

Saatja: Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>

Saadetud: kolmapäev, 20. november 2024 12:53
Adressaat: rektoraat <[email-masked]>
Teema: Fw: Sotsiaalkaitseministri määruse nr 74 eelnõu (abivahendid)

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 20, 2024 10:41 AM
To: Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit
<[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate Ühing <[email-masked]>; Eesti
Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Füsioterapeutide Liit
<[email-masked]>; Eesti Tegevusterapeutide Liit <[email-masked]>;
Eesti Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoda <[email-masked]>; Eesti Apteekrite
Liit <[email-masked]>; Eesti Proviisorite Koda
<[email-masked]>; MTÜ Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liit
<[email-masked]>; Eesti Arstide Liit
<[email-masked]>; Eesti Patsientide Liit <[email-masked]>;
Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liit <[email-masked]>; Tallinna Tervishoiu
Kõrgkool <[email-masked]>; Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>;
Eesti Pimedate Liit <[email-masked]>; Eesti Kurtide Liit
<[email-masked]>; Eesti Audioloogia Selts <[email-masked]>; Eesti Naha-
ja Suguahaiguste Arstide Selts <[email-masked]>; MTÜ Eesti Koduabi
Selts <[email-masked]>; Eesti Liikumispuudega Inimeste Liit
<[email-masked]>
Subject: Sotsiaalkaitseministri määruse nr 74 eelnõu (abivahendid)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Pealkiri: Sotsiaalkaitseministri määruse nr 74 eelnõu (abivahendid)

Registreerimise kuupäev: 20.11.2024

Registreerimise number: 1.2-2/113-1

Ootame teie tagasisidet eelnõu kohta hiljemalt 4.12.2024 e-posti
aadressile [email-masked] või DVK kaudu.

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee

Tartu Tervishoiu Kõrgkool / Tartu Health Care College
Nooruse 5, Tartu 50411; www.nooruse.ee

  <https://nooruse.ee/dokumendid/meilijalus.png>