Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne toidu märgistamise kohta Euroopa Liidus
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 18:09:41 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Hea lugeja
Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja
liikme Keit Pentus-Rosimannuse juhtimisel koostatud eriaruanne 23/2024:
„Toidu märgistamine Euroopa liidus – tarbijad võivad märgiste rägastikus
ära eksida“.
Audiitorid hoiatavad, et tarbijad võivad toidumärgiste rägastikus
lihtsasti ära eksida. Toidu märgistamine peaks aitama tarbijatel teha
toidu ostmisel teadlikke otsuseid. Samas puutuvad Euroopa tarbijad kokku
üha suurema hulga väidete, logode, tunnuslausete, märgiste ja
punktisüsteemidega, mis võivad olla mitte ainult segadust tekitavad, vaid
ka eksitavad.
Siin toodud lingilt leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.
Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu.
Kontrollikoja väljaannete portaali kasutamiseks klõpsake siin.
Lugupidamisega

____________________
Euroopa Kontrollikoda
Presidendi direktoraat 
Institutsioonidevahelised suhted
[email-masked] 
eca.europa.eu

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses selgitatakse, kuidas Euroopa
Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie isikuandmeid oma väljaannete
levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja nõukogu 23. oktoobri 2018.
aasta määrusega 2018/1725, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset
isikuandmete töötlemisel ELi institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt
sõnumeid saada, võite end igal ajal postiloendist eemaldada, klikkides
siin.