Subject: FW: Sotsiaalkaitseministri määruse nr 74 eelnõu (abivahendid)
From: "Gerli Liivet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Juhatus" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 08:38:58 +0200

Tere, 
 
Eesti Õdede Liit kooskõlastab Sotsiaalkaitseministri määruse nr 74.
Tegemist on vajaliku ja kaua oodatud muudatusega. Täiendamisettepanekuid
meil ei ole. 
 
Gerli Liivet 
Eesti Õdede Liit
Asepresident

 
From: Info &lt;[email-masked]&gt;
Date: Wednesday, 20. November 2024 at 10:42
To: Juhatus &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Sotsiaalkaitseministri määruse nr 74 eelnõu (abivahendid)

From: [email-masked] &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Wednesday, November 20, 2024 10:41 AM
To: Eesti Puuetega Inimeste Koda &lt;[email-masked]&gt;; Info
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Ämmaemandate Ühing &lt;[email-masked]&gt;;
Eesti Perearstide Selts &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Füsioterapeutide Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Tegevusterapeutide Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoda
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Apteekrite Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Proviisorite Koda
&lt;[email-masked]&gt;; MTÜ Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Arstide Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Patsientide Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Tallinna Tervishoiu Kõrgkool &lt;[email-masked]&gt;;
Tartu Tervishoiu Kõrgkool &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Pimedate Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Kurtide Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Audioloogia Selts &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Naha- ja
Suguahaiguste Arstide Selts &lt;[email-masked]&gt;; MTÜ Eesti
Koduabi Selts &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Liikumispuudega
Inimeste Liit &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Sotsiaalkaitseministri määruse nr 74 eelnõu (abivahendid)
 
Tere! 

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks. 

Pealkiri: Sotsiaalkaitseministri määruse nr 74 eelnõu (abivahendid) 

Registreerimise kuupäev: 20.11.2024 

Registreerimise number: 1.2-2/113-1
Ootame teie tagasisidet eelnõu kohta hiljemalt 4.12.2024 e-posti
aadressile [email-masked] või DVK kaudu.

Lugupidamisega 

Sotsiaalministeerium 	
 
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee