Subject: FW: Vabariigi Valitsuse, tervise- ja tööministri ning sotsiaalministri määruste muutmine
From: "Gerli Liivet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Juhatus" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 13:22:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Õdede Liit kiidab planeeritavad muudatused heaks, ega tee omalt poolt 
parendusettepanekuid. Tegemist on vajalike täiendustega õigusruumis.

Gerli Liivet

Eesti Õdede Liit

Asepresident

From: Info <[email-masked]>
Date: Thursday, 31. October 2024 at 10:40
To: Juhatus <[email-masked]>
Subject: Vabariigi Valitsuse, tervise- ja tööministri ning sotsiaalministri 
määruste muutmine

Lugupidamisega,

Teele Vaga

EÕL registri assisent

From: [email-masked] <[email-masked]>
Date: Thursday, 31. October 2024 at 10:40
To: Tartu Ülikool <[email-masked]>, Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>, 
Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>, Info <[email-masked]>, Eesti 
Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>, Eesti Patsientide Liit 
<[email-masked]>, Ravimitootjate Liit <[email-masked]>, Eesti 
Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked]>, MTÜ M-Ring 
<[email-masked]>, Eesti Arstide Liit <[email-masked]>
Subject: Vabariigi Valitsuse, tervise- ja tööministri ning sotsiaalministri 
määruste muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse, tervise- ja tööministri ning sotsiaalministri 
määruste muutmine

  Palume tagasisidet hiljemalt 13. novembriks 2024. a. e-posti aadressile 
[email-masked] või DVK kaudu.

Registreerimise kuupäev: 31.10.2024

Registreerimise number: 1.2-2/106-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee