Subject: Re: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides
From: Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>
To: "info.sm"
Cc: "Ulla Preeden" <[email-masked]>, "Kersti Viitkar" <[email-masked]>, "Ermo Kruuse" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 17:55:44 +0200

Tere!

Annan teada, et Tartu Tervishoiu Kõrgkoolil  puuduvad täiendusettepanekud
määruse eelnõu osas ning saame selle kooskõlastada.

Lugupidamisega

Kerly Stroom
Rektoraadi büroo assistent/Assistant to the Rector's Office
Tel: +372 737 0269
Tartu Tervishoiu Kõrgkool / Tartu Health Care College
Nooruse 5, Tartu 50411; www.nooruse.ee <http://www.nooruse.ee>
  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 24, 2024 11:04 AM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; Tallinna
Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; Tartu Tervishoiu Kõrgkool
<[email-masked]>
Subject: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastuseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 7. novembriks

Link EISi
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2c060b0a-b742-48ad-a259-c4e
16bcf0dfc

Pealkiri: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides

Registreerimise kuupäev: 21.10.2024

Registreerimise number: 1.2-2/101-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee