Subject: Võlaõigusseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu; põhimaksekonto avamise ja sulgemise regulatsiooni muutmine
From: "Jarmo Lilium" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 16:00:30 +0300

Rahandusministeerium saatis Justiitsministeeriumisse II
kooskõlastusringile võlaõigusseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõu, mis puudutab eelkõige põhimaksekonto
avamise ja sulgemise regulatsiooni muutmist.

Eelnõu, seletuskiri ja märkuste tabel on leitavad eelnõude infosüsteemist:
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/034b4927-9d35-4ee7-a454-08
e49ec6c5e8>
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/034b4927-9d35-4ee7-a454-08e
49ec6c5e8

Kui eelnõu kohta on märkusi, ootame neid hiljemalt 5. novembril 2024.
aastal.

Lugupidamisega,

Jarmo Lilium

nõunik

Finantsteenuste poliitika osakond

Rahandusministeerium

tel 53 026 314

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.