Subject: Pöördumine seoses kohustusliku tervishoiutöötaja vastuskindlustusega
From: "Liina Tarum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 11:23:27 +0300

Tere!

Pöördun Teie poole ettevõttest Nägemisuuringud OÜ. Meie ettevõte tegeleb 
optometristi vastuvõtu ja prilliraamide müügiga. Lisaks võtab väga väikese 
koormusega vastu ka silmaarst, mille tõttu on meil ka tervishoiu teenuse 
osutamise luba. Kas meile laieneb samuti kohustus sellele kindlustusele?

Täna PZU pakkumine ei ole väga reaalne kuna võtavad arvesse ettevõtte 
käivet. Meie käibest moodustab enamuse optometristi vastuvõtt ja 
prilliraamide müük, mis ei ole tevishoiu teenused ja kindlustuskaitse alla 
ei kuulu.

-- 

Heade soovidega
Liina Tarum-Maisla
Juhatuse liige
Nägemisuuringud OÜ
Tel: + 372 55 57 23 74
www.nagemisuuringud.ee <http://www.nagemisuuringud.ee/>