Subject: Fw: Uurimistöö eetilise hindamise taotlus Eesti bioeetika ja inimuuringute nõukogule
From: "Kaido Paapstel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 13 Oct 2024 17:55:18 +0300

Tere,

palume eetika nõukogu koosolekule meie saadetud projekti mitte esitada.
Võtame projekti hindamiselt tagasi, et muuta see varasemast
laiapõhjalisemaks. Esitame täiendatud projekti tulevikus hindamiseks
uuesti.

Täname,

Kaido Paapstel, MD, PhD

Arst-õppejõud kardioloogia erialal, TÜK südamekliinik, kardiointensiivravi
osakond.

Teadur, TÜ meditsiiniteaduste valdkond, kliinilise meditsiini instituut,
südamekliinik.

________________________________
From: Kaido Paapstel
Sent: Friday, September 20, 2024 18:35
To: [email-masked]
Subject: Uurimistöö eetilise hindamise taotlus Eesti bioeetika ja
inimuuringute nõukogule

Tere,

saadan Eesti geenivaramu andmetel põhineva teadustöö eetilise hindamise
taotluse Eesti bioeetika ja inimuuringute nõukogule.

Parimat,

Kaido Paapstel, MD, PhD

Arst-õppejõud kardioloogia erialal, TÜK südamekliinik, kardiointensiivravi
osakond.

Teadur, TÜ meditsiiniteaduste valdkond, kliinilise meditsiini instituut,
südamekliinik.