Subject: Alkoholipoliitika roheline raamat
From: "Ceilis Keermann" <[email-masked]>
To: Brigitta Õunmaa
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 11:01:38 +0300

Tere, Brigitta! 

Kirjutan Teile suhtekorraldusagentuurist Meta Advisory ning esindame
Wolti. Loodan, et olete järgmise teema osas õige kontakt. Kui mitte, siis
palun suunata mind õige inimese poole.
Kuuldavasti on Sotsiaalministeerium kirjutamas uut alkoholipoliitika
rohelist raamatut ning eeldatavasti puudutab ka mingi osa veebimüüki.
21-22. oktoober on Eestis Wolti valitsussuhete juht Veronika Bush, kes hea
meelega kohtuks, et aru saada, millised probleemid riigi vaatest
veebimüügi osas on. Samuti saame jagada omapoolset infot, kuidas Wolt
veebimüük on korraldatud. Kas oleksite nõus kohtuma?

Parimat
 
Ceilis Keermann
Valitsussuhete konsultant
 
Meta Advisory Group
Mob: &#43;372 5845 3019
Estonia pst 9, Solaris, Tallinn
www.metaadvisory.ee