Subject: Statistilised andmed
From: "Luule Sakkeus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 12:10:14 +0300

Teie kodulehel on andmed puudega inimeste ( ja ka teiste toetuste )
saajate kohta. Samas on kuvatud tabelid puudulikud ning nt
erihoolekandeteenuste all ei ole esitatud andmeid alates 2018.a., samas
aruandevormid on uuendatud. Palun nende teenuste saajate kohta aegrida 10
aasta kohta ( hea kui soo, vanusrühma ja puude liigi lõikes). Või soovin
juhatust, kust neid edaspidi leida. 
https://sm.ee/sites/default/files/documents/2023-05/Aruandevorm_Erihoolek
andeteenused-2023.docx

-- 

Luule Sakkeus
TLÜ  ÜTI Eesti demograafia keskus 
teadusprofessor
Uus-Sadama 5-557 Tallinn 10120
&#43;372 6409 225

Follow Estonian Institute for Population Studies on Twitter and Facebook:
http://twitter.com/estpop 
http://www.facebook.com/estpop