Subject: Re: TTO kohustusliku vastutuskindlustuse seaduse rakendusmääruste kooskõlastamine
From: "Liis Raag" <[email-masked]>
To: "info.sm", <[email-masked]>, "juhatus" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 19:01:04 +0300

Tere!

Kooskõlastame rakendusmäärused Eesti Ämmaemandate Ühingu poolt.

Lugupidamisega
Liis Raag
Eesti Ämmaemandate Ühing

On Wed, 11. Sep 2024 at 10:27, <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta eelnõu 
arvamuse avaldamiseks.
Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/40d206bf-cc59-4ebc-95e7-163d6647f25c
Tagasisidet ootame 25. septembriks
Pealkiri: TTO kohustusliku vastutuskindlustuse seaduse rakendusmääruste 
kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 11.09.2024

Registreerimise number: 1.2-2/88-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn 
<https://www.google.com/maps/search/Suur-Ameerika+1,+10122+Tallinn?entry=gmail&source=g>
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee