Subject: Vs: „Ravikindlustuse seaduse ja ravimiseaduse alusel kehtestatud ravimitega seotud määruste muutmine“ eelnõu
From: "Andrus Varki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 09:38:30 +0300

Teie:      05.09.2024 nr 1.2-2/86-1
Meie:    12.09.2024 nr JUR-3/3183-2

Tere
 
Ravimiametil ei ole märkuseid arvamuse avaldamiseks esitatud eelnõu kohta.

Lugupidamisega
 
Andrus Varki
Ravimiamet
Õigusosakonna juhataja
&#43;372 737 4140
&#43;372 737 4142
[email-masked]
 
Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.