Subject: Vastutuskindlustuse ehk patsiendikindlustus
From: "Tiia Rohelsaar" <[email-masked]>
To: "info" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 16:44:27 +0300

Tere

Vastutuskindlustuse ehk patsiendikindlustus, mis hakkab kehtima 01.
november 2024. (https://www.sm.ee/patsiendikindlustus)

Kas ma saan õigesti aru, et alates 01.11.2024 saavad kõik patsiendid, kes
on kahju kannatanud viimase 3 aasta jooksul (ehk peale 01.11.2021 aastat)
pöörduda kindlustusseltsi poole?

Kas saab olema üks riiklik kindlustusselts või saab olema mitu erasektori
kindlustusseltsi?

Kes kindlustusseltsides hakkavad tegema kahjujuhtumi hindamist ja kuidas
vältida, et väikses Eestis ei juhtu kahju hindama kahjupõhjustaja kolleeg
(seda on juhtunud Tervise Ekspertkomisjoni töös)?

Lugupidamisega
Tiia Rohelsaar

Konsulent nr. 188871

&#43;372 5850 2000

&#43;44 747377 6466

 

Inspired Generation OÜ
[email-masked]
www.inspired-gen.com