Subject: C-512/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 12:01:55 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/399
Kohtuasja number: C-512/24
Vastuse kuupäev: 25.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kemikaalide registreerimine, hindamine, autoriseerimine ja
piiramine; teatud ohtlike ainete, valmististe ja toodete tootmise,
turuleviimise ja kasutamise piirangud
Õiguslikud vormid: määrus (EÜ) nr 1907/2006

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7772

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium