Subject: C-522/24
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 14:44:05 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/393
Kohtuasja number: C-522/24
Vastuse kuupäev: 24.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Covid-19 epideemia; diskrimineerimiskeeld; kohustuslikust
vaktsineerimisest keeldumine; töölt kõrvaldamine; võrdne kohtlemine töö
saamisel ja kutsealale pääsemisel
Õiguslikud vormid: direktiiv 2000/78/EÜ; EL põhiõiguste harta artikkel 24

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7766

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium