Subject: Vs: Sotsiaalse mõju hindamine keskkonnamõju hindamise menetluses
From: "Karl Kupits" <[email-masked]>
To: "Rainer Persidski" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "SM Info", <[email-masked]>, "KeA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Lilli Tamm" <[email-masked]>, "Eleri Kautlenbach" <[email-masked]>,Ülle Luiks <[email-masked]>, "Birgit Parmas" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 17:57:31 +0300

Tere Rainer ja teised asjaga seotud
 
Tänud sotsiaalsete mõjude teema tõstatamise eest. See on ajas aina
olulisemaks muutunud küsimus. Seetõttu on viimane aeg ühiselt selgusele
jõuda mis on sotsiaalsete mõjude hindamine ja kuidas seda läbi viiakse.
Mõtete kogumiseks anti suvele kohaselt piisavalt aega. Keskkonnamõju
Hindajate Ühingu liikmed said küsimusi seedida ning oma seisukohti parajas
tempos kujundada.
Mul oli esialgu plaanis kogutud seisukohtadest koondada kokkuvõtlikud
vastused aga meie seisukohtade ühtsust iseloomustab kõige paremini kirjale
lisatud fail. Selles on ühingu erinevad liikmed vastanud esitatud
küsimustele ning need on liikmete vahel enam-vähem täielikult harmoonias.
Huviga jään ootama teiste kaasatud organisatsioonide seisukohti.
 
Lugupidamisega,
Karl Kupits
juhatuse liige
KEMÜ
tel 5093437
 
Saatja: Rainer Persidski &lt;[email-masked]&gt; 
Saatmisaeg: reede, 28. juuni 2024 15:11
Adressaat: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; KeA Info
&lt;[email-masked]&gt;; [email-masked]
Koopia: Lilli Tamm &lt;[email-masked]&gt;; Eleri
Kautlenbach &lt;[email-masked]&gt;; Ülle Luiks
&lt;[email-masked]&gt;; Birgit Parmas
&lt;[email-masked]&gt;
Teema: Sotsiaalse mõju hindamine keskkonnamõju hindamise menetluses
 
Tere!
 
Kliimaministeerium soovib algatada arutelu sotsiaalse mõju hindamisest
keskkonnamõju hindamise (KMH) menetluses. Selleks, et arutelu oleks
laiapõhjaline, oleme koostanud küsimustiku, millele palume eelduslikult
teemaga enim kokkupuutuvatel osapooltel vastata. Palume vastused saata 23.
augustiks 2024 aadressil [email-masked] . Täiendav
teave ja selgitused on toodud lisatud küsimustikus.
 
Ette tänades

Rainer Persidski
Keskkonnamõju hindamise valdkonna juht | Keskkonnakorralduse ja kiirguse
osakond
&#43;372 626 2973 | [email-masked] 
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
www.kliimaministeerium.ee