Subject: C-474/24
From: <[email-masked]>
To: "AKI rv", "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "[email-masked]", "SM Info"
Date: Thu, 22 Aug 2024 12:43:52 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/372
Kohtuasja number: C-474/24
Vastuse kuupäev: 05.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: dopinguvastaste eeskirjade rikkumine; EL õiguse kohaldamine;
isikuandmete kaitse; isikuandmete töötlemine; terviseandmed; üldsuse
teavitamine
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 16; määrus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7745

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium