Subject: C-357/24
From: <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Wed, 14 Aug 2024 15:14:42 +0300

Adressaadid: [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/288
Kohtuasja number: C-357/24
Vastuse kuupäev: 28.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kahju hüvitamise nõue; kaudne kahju; kohustuslik
liikluskindlustus; regressinõue; sotsiaalkindlustussüsteemide
koordineerimine; töövõimetuse hüvitise maksmine
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 19; määrus (EMÜ) nr 1408/71; määrus (EÜ)
nr 883/2004

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7661

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium