Subject: FW: Eelnõu Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded
From: "Mall Hiet" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Mon, 12 Aug 2024 10:39:14 +0300

-----Original Message-----
From: Marju Kase <[email-masked]>
Sent: Sunday, August 11, 2024 8:22 PM
To: Maret Voore <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Vs: Eelnõu Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded

Tere!

Tänan veelkordselt Eesti Kliiniliste Onkoloogide Seltsi nimel võimaluse
eest osaleda arutelus meditsiinikiirguse määruse eelnõu
muudatusettepankute osas.

Käesolevaga edastan EKOS liikmete struktureeritud arvamused kogumina.

Lugupidamisega

Marju Kase

EKOS esimees

________________________________
Saatja: Maret Voore <[email-masked]>
Saadetud: reede, 9. august 2024 11:07
Adressaat: Marju Kase
Teema: RE: Eelnõu Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded

Tere

Tänan selgitamast ja arvestan, et saadate arvamuse esmaspäevaks.

Tervitades

Maret Voore

From: Marju Kase <[email-masked]>
Sent: Friday, August 9, 2024 10:41 AM
To: Maret Voore <[email-masked]>
Subject: RE: Eelnõu Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded

Tere!

Suur-suur tänu.

Kinnitan, et anname omapoolse tagasiside.

Loodan, et Te ei pahanda kui saadame oma ettepanekud ja märkused
nädalavahetusel ehk siis esmapäeva hommikuks oleksid need kindlasti kohal.

Parimat

Marju Kase

EKOS esimees

From: Maret Voore <[email-masked]<mailto:[email-masked]>>
Sent: Friday, August 2, 2024 12:28 PM
To: Marju Kase <[email-masked]<mailto:[email-masked]>>
Subject: RE: Eelnõu Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded

Tere

Tänan tagasiside ja soovi eest määruse menetlemises osaleda!

Saan kõige hiljem järgmise nädala lõpus (9. august) saabuvat tagasiside
määruse menetlemisel veel arvesse võtta. Loodan, et jõuate järgmise nädala
jooksul eelnõuga tutvuda ja märkuste tekkimisel need mulle edastada.

Tervitades

Maret Voore

Maret Voore
nõunik | ravimiosakond
5915 8113 | [email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1 | 10122 Tallinn
626 9301 | http://www.sm.ee<http://www.sm.ee/et>

From: Marju Kase <[email-masked]<mailto:[email-masked]>>
Sent: Friday, August 2, 2024 12:04 PM
To: Maret Voore <[email-masked]<mailto:[email-masked]>>
Subject: Eelnõu Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded

Tere!

Palun võimalust Eesti Kliiniliste Onkoloogide Seltsile (EKOS) olla
kaasatud eelnõu arutelus:

„Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded,
meditsiinikiirituse protseduuride kliinilise auditi nõuded ning
diagnostilised referentsväärtused ja nende määramise nõuded“.

Nimel on EKOS erialaühendus, mille liikmed on kliiniliste onkoloogid ehk
siis teostavad vähihaigetele nii kiiritus- kui keemiaravi. Lihtsalt
informatsiooniks – radioloogid ei tegele kiiritusraviga, nemad teostavad
diagnostilisi protseduure. Nukleaarmeditsiini arstid teostavad mõningaid
raviprotseduure vähihaigetele küll teatavate isotoopidega, kuid sellel
pole mingit seost vähihaigete kiiritusraviga. Seega puudutavad muudatused
kõnealuses õigusloomes ka kliiniliste onkoloogide igapäevatööd.

Ma saan aru, et antud määrus põhiosas puudutab radioloogilisis
protseduure. Kuid kuna selles on siiski mainitud kiiritusravi, siis oleks
vist korrektsem, kui selles osas oleks võimalus ka kliinilistel
onkoloogidel arvamust avaldada.

Kuna hetkel kehtiv vastamistähtaeg on 05. august, siis paluksin ka selles
osas veidi pikendust.

Lugupidamisega

Marju Kase

EKOS esimees

Marju Kase, MD, MSc, PhD (meditsiin)

vanemarst-õppejõud

radio- ja onkoteraapia osakond

Hematoloogia-onkoloogia kliinik

Tartu Ülikool

SA Tartu Ülikooli Kliinikum

L. Puusepa 8

51014 Tartu

Telefon: 731 9049

E-post: [email-masked]<mailto:[email-masked]>

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas
olevaid faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi
telefoninumbril 731 9222 või
[email-masked]<mailto:[email-masked]>.

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas
olevaid faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked].

________________________________
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.