Subject: Re: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 „Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine
From: "Joosep Kepler" <[email-masked]>
To: "info.sm", "Maret Voore", "Jelizaveta Ter-Minasjan" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Aug 2024 16:01:19 +0300

Tere

Saadan EBMÜ ettepanekud määruse eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Joosep Kepler

EBMÜ juhatuse esimees

From: "[email-masked]" <[email-masked]>
Date: Tuesday, 16. July 2024 at 16:11
To: Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>, Keskkonnaamet 
<[email-masked]>, Eesti Radioloogia Ühing <[email-masked]>, Eesti 
Nukleaarmeditsiini Selts <[email-masked]>, Eesti Radioloogiatehnikute 
Ühing <[email-masked]>, Joosep Kepler <[email-masked]>, Eesti 
Hambaarstide Liit <[email-masked]>, Eesti Ortodontide Selts 
<[email-masked]>, Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>, "[email-masked]" <[email-masked]>, 
Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>, Tartu Tervishoiu Kõrgkool 
<[email-masked]>, Tervise Arengu Instituudi inimuuringute eetikakomitee 
<[email-masked]>, Tartu Ülikooli inimuuringute eetikakomitee 
<[email-masked]>, Tartu Ülikooli Kliinikumi kliiniliste uuringute 
keskus <[email-masked]>, Center for Clinical and Basic Research 
AS <[email-masked]>, Tallinna Tehnikaülikool <[email-masked]>
Subject: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 
„Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse 
protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised 
referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine

*** Käesolev kiri on Teile tulnud väljastpoolt Pärnu Haigla meiliserverit. 
Kahtlase sisu, lingi või manuse korral palun pöörduge tel. (6) 144 IT 
kasutajatoe poole! ***

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 05.08.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/6c8165f0-aca0-477b-b6f4-117bee1f2006

Pealkiri: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 
„Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse 
protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised 
referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 16.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/73-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

This e-mail and any attachment may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient,please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipients is unauthorized and may be illegal.