Subject: Re: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 „Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine
From: <[email-masked]>
To: "info.sm", "SM Info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Sat, 3 Aug 2024 15:00:10 +0300

Tere!

Lisatud MTÜ Eesti Radioloogiatehnikute Ühing tagasiside -  Tervise- ja 
tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 „Meditsiinikiirituse 
protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse protseduuride 
kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused ja nende 
määramise nõuded“ muutmine.

Lugupidamisega

Maare-Liis Oinus

ERTÜ

Kuupäeval teisipäev, 16. juuli 2024 at 16:11, kirjutas [email-masked]:

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 05.08.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/6c8165f0-aca0-477b-b6f4-117bee1f2006

Pealkiri: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 
„Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse 
protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised 
referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 16.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/73-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee