Subject: C-373/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "SM Info"
Date: Tue, 30 Jul 2024 16:41:27 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/346
Kohtuasja number: C-373/24
Vastuse kuupäev: 13.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: erandid töö- ja puhkeaja korralduses; mõiste "töötaja";
valveaja kvalifitseerimine tööajaks
Õiguslikud vormid: direktiiv 2003/88/EÜ; direktiiv 89/391/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7719

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium