Subject: Vs: PET VTK kooskõlastusse
From: "Anneli Kannus" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Cc: "Info" <[email-masked]>, "Juhatus" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 10:23:50 +0300

Tere

Eesti Õdede Liit kooskõlastab  VTK "Karistusseadustiku ja
tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise seaduse eelnõu
väljatöötamiskavatsus (patsiendi elulõpu tahteavalduse rakendamine)"

Kindlasti on tegemist väga vajaliku algatusega. Usume, et lõplikud
täpsustused ja kooskõlastused toimuvad seaduse eelnõu kokkukirjutamise
käigus ja kõik küsimused saavad vajalikud vastused.

Lugupidamisega

Anneli Kannus
EÕL president

E-mail: [email-masked]
Skype: anneli.kannus
  _____

Saatja: Info <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 4. juuli 2024 09:52
Adressaat: Juhatus <[email-masked]>
Teema: PET VTK kooskõlastusse

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 4, 2024 09:40
To: Info <[email-masked]>; Eesti Kirikute Nõukogu <[email-masked]>
Subject: PET VTK kooskõlastusse

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu arvamuse avaldamiseks eelnõu väljatöötamiskavatsus.

Pealkiri: Karistusseadustiku ja tervishoiuteenuste korraldamise seaduse
muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus (patsiendi elulõpu
tahteavalduse rakendamine)

Registreerimise kuupäev: 27.06.2024

Registreerimise number: 1.2-1/1646-1

 Ootame teie arvamusi ja tähelepanekuid 29. juuliks 2024. a

EIS-is:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/66514f89-3924-4982-a8cd-922
9de71c5d6

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee/> www.sm.ee