Subject: C-257/24
From: <[email-masked]>
To: "SM Info", <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 16:15:50 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/314
Kohtuasja number: C-257/24
Vastuse kuupäev: 26.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: alaealine; harilik viibimiskoht; kulude hüvitamise nõue;
määruse kohaldamisala; puudega inimestele osustatavate teenuste
korraldamine teises riigis; sotsiaalkindlustussüsteemide koordineerimine;
töötajate liikumisvabadus liidu piires; rehabilitatsiooniteenused
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 20; ELTL artikkel 21; määrus (EL) nr
492/2011; määrus (EÜ) nr 883/2004

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7687

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium