Subject: C-374/24
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, "SM Info", <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 10:52:07 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/301
Kohtuasja number: C-374/24
Vastuse kuupäev: 25.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: füüsilisest isikust ettevõtjad; hüvitise arvutamine; meeste ja
naiste võrdse kohtlemise põhimõte; osalise tööajaga töötajad; rasedus- ja
sünnitushüvitis; sooline diskrimineerimine; sotsiaalkindlustus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/54/EÜ; direktiiv 2010/41/EL; EL
põhiõiguste harta artikkel 21; EL põhiõiguste harta artikkel 33; EL
põhiõiguste harta artikkel 34

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7674

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium