Subject: Hambaravis toimuvate muudatuste leidmine
From: Monika Mägi - Juunika Koolitus <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Tue, 2 Jul 2024 16:01:26 +0300

Tere!

Meil on hambaraviasutusest klient, kes soovib oma töötajatele infopäeva
eesootavate muudatuste lahti seletamiseks.

Muudatused hakkavat kehtima alates 01.07.2024 (ehk juba uuendused olevat)
ja puudutavat meditsiiniliste jäätmete käitlemist, hügieeninõudeid.

Kahjuks klient ei olnud kursis, et mis muudatused tulid, ta olevat ise ka
otsinud ja palubki meie abi selguse saamiseks ja sealt edasi juba
infopäeva oma töötajatele.

Olen vaadanud Riigi Teatajas Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja
sellega seotud määruste muudatusi, kuid õigeid kohti ei ole leidnud. Ka
Eesti Hambaarstide Liidu lehelt ei ole ma leidnud uudiseid selle kohta.

Või on hoopiski muu koht, kust peaksin otsima?

Oskate mind suunata spetsialisti poole, kes on antud valdkonnaga kursis ja
oskab juhendada mind hambaravis toimuvate muudatuste juurde?

Head soovides

Monika Mägi

koolitusjuht

ohutus- ja ametikoolitused

tel 5304 8424

Juunika Koolitus OÜ

www.juunika.ee <http://www.juunika.ee/>

Facebook: Juunika Koolitus

Pakkumus 7553