Subject: Kliiniliste psühholoogide sissekanded TISi
From: "Kristina Sorge" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Mon, 1 Jul 2024 19:57:07 +0300

Tere.

Kirjutan üldmeilile, kuna ei tea täpselt, kelle poole pöörduda.

Kirjutan seoses muudatusega, et tänasest on kohustus iseseisva loaga
kliinilistel psühholoogidel samuti patsientide sissekandeid TIS-i lisada.
Küsimus on selles, et milliseid võimalusi oleks antud andmete edastamiseks
lisaks kulukatele tarkvaradele, mis väiksematele lepingupartneritele ei
pruugi kuluefektiivsed olla, Sotsiaalministeerimi poolt pakkuda? 
Tervisekassa suunas selle küsimusega ministeeriumi poole, kuna nõue
tuleneb seadusest. Kas on tulemas ka riiklik rakendus andmete
edastamiseks? 
Tervisekassa näiteks omalt poolt pakub tarkvara, mille kaudu neile arveid
saab edastada ja pole otseselt vaja tasulist tarkvara, aga murekohaks
jääbki siis see TIS-i info lisamine.

Loodan, et see kiri jõuab õigete inimesteni, kes omavad pädevust seda
teemat kommenteerida.

Parimate soovidega
Kristina Sorge
kliiniline psühholoog
KS MED OÜ

Sent from Outlook for iOS