Subject: Sotsiaalse mõju hindamine keskkonnamõju hindamise menetluses
From: "Rainer Persidski" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "SM Info", <[email-masked]>, "KeA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Lilli Tamm" <[email-masked]>, "Eleri Kautlenbach" <[email-masked]>,Ülle Luiks <[email-masked]>, "Birgit Parmas" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 15:10:47 +0300

Tere!
 
Kliimaministeerium soovib algatada arutelu sotsiaalse mõju hindamisest
keskkonnamõju hindamise (KMH) menetluses. Selleks, et arutelu oleks
laiapõhjaline, oleme koostanud küsimustiku, millele palume eelduslikult
teemaga enim kokkupuutuvatel osapooltel vastata. Palume vastused saata 23.
augustiks 2024 aadressil [email-masked] . Täiendav
teave ja selgitused on toodud lisatud küsimustikus.
 
Ette tänades

Rainer Persidski
Keskkonnamõju hindamise valdkonna juht | Keskkonnakorralduse ja kiirguse
osakond
&#43;372 626 2973 | [email-masked] 
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
www.kliimaministeerium.ee