Subject: Lisainfo päring SM kodulehel avaldatud dokumendi kohta
From: "Marika Utkin" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Thu, 27 Jun 2024 11:45:25 +0300

Tere

Sotsiaalministeeriumi kodulehel on dokument
<https://www.sm.ee/sites/default/files/documents/2023-12/TAT%20raamtekst_E
RF.pdf>
https://www.sm.ee/sites/default/files/documents/2023-12/TAT%20raamtekst_ER
F.pdf. Selle lõpus on märgitud lisa (TAT finantsplaan ja eelarve
projektide ning kulukohtade kaupa), mida sealt ei leidnud. Palun saatke
see lisa või viide sellele.

Huvi dokumendi vastu tuleneb SA Narva Haigla poolt korraldatud
riigihankest (viitnumbriga 279945), milles on rahastusvahenditena
nimetatud ELi vahendeid, konkreetselt „Narva integreeritud heaoluteenuste
arendamise ja osutamise keskus Projekt nr 2021-2027.4.01.23-0004“. Hanke
objektiks on ülalviidatud dokumendis käsitletava Narva haigla uue hoone
(Haigla 5, Narva) projekteerimistööd.

Head päeva

Marika Utkin

administratiivjuht

Novarc Group AS | Mustamäe tee 46, 10621 Tallinn

M 5098401

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.novarc.ee/> www.novarc.ee