Subject: Eesti haiglavõrgu arengusuundade 28.05.2024 versioon
From: "Marilin Vaksman" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Cc: "Pille Saar"
Date: Thu, 20 Jun 2024 19:31:22 +0300

Tere,
 
Kirjutan Teile Benita Kodu AS-st, mis tegutseb alates 2015. aasta lõpust
õendushaiglana. Oleme õendusabi sektoris tähelepanelikult jälginud
viimaste aastate arutelusid Eesti haiglavõrgu arengukava koostamise üle.
Aprillis 2024 jõudis tervishoiuteenuse osutajatest kolleegide ning
erialameedia vahendusel meieni teave, et riik kavandab esitada koostamisel
olevad esmatasandi tervishoiu, kiirabi ja haiglavõrgu arengukavad
valitsusele kinnitamiseks ühise paketina aasta lõpus oktoobris-novembris. 
 
Sel nädalal lugesin Sotsiaalministeeriumi dokumendiregistrist, et
Põhja-Eesti Regionaalhaigla on 17.06.2024 andnud tagasisidet Eesti
haiglavõrgu arengusuundade 28.05.2024 versioonile (viit: 5.2-2/1555-1).
Kahjuks ei ole meie õendushaiglale seda dokumendikavandit seni tutvumiseks
ega arvamuse avaldamiseks saadetud. 
 
Palume jagada haiglavõrgu arengusuundi ka õendushaiglatega ning anda meile
võimalus selle kohta ka enda seisukohad esitada. Ühtlasi palume selgitada,
mis koha ja rollid Eesti tervishoiusüsteemis kavandab arengukava edaspidi
õendushaiglatele.
 
Meeldivale koostööle lootma jäädes ja ette tänades!

Lugupidamisega

Marilin Vaksman
Juhatuse liige

Benita Kodu AS
Kodu tee 8, Valkse küla, Lääne-Harju vald, 76616 Harjumaa
Benita – Eakate kodu | Ravikeskus  
T: 674 4600 | M: 507 1406 | F: 674 4601 
[email-masked] | www.benita.ee