Subject: 1. juulist tervishoiu valdkonna muudatused
From: MTÜ TerviseKuld <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Tue, 18 Jun 2024 14:58:10 +0300

Tere!
Tervisekassa andmetel, 1.juulist iseseisva füsioteraapia ja logopeedia
teenuste tegevusloa saanud asutused peavad koostama epikriisi, ka sellel
juhul kui leping Terisekassaga tehtud ei ole. Mile kohta siis on vajalik
epikriisi koostama?
Kas näiteks siis kui asutus osutab era (tasulised) füsioteraapia ja
logopeedia teenused ja klient pöördub ilma saatekirjata, siis on juba vaja
epikriisi koostama?
Või mis olukorras see epikriisi koostamise vajadus tekib, kui lepingut
Tevisekassaga ei ole.

Kui on võimalik, siis teine küsimus ka.
Kas logopeedi koodi on vaja taotleda enne asutuse tegevusloa taotlemist
või spetsialistid saavad koodid tegevusloa taotlemise käigus?

-- 

Karina Kuld

MTÜ TerviseKuld
juhatuse liige
&#43;37253015556