Subject: Webdesktop: Esindajate nimetamine/liikmete uuendamine - ECDC haldusnõukogu ja nõuandev foorum
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "SM Info", "Elen Ohov", "Tiina Rootamm"
Cc: Agne Nettan-Sepp Brüsselis
Date: Mon, 27 May 2024 15:40:01 +0300

Tere!

Edastan Haiguste Ennetamise ja Tõrje Euroopa Keskuse kirja. Vastamise 
tähtaeg 28.08.2024 ja käib esinduse kaudu. Palun saatke info vähemalt 3 
tööpäeva enne tähtaega [email-masked], koopiasse [email-masked].

EV AEEL juures reg. number: 14-4/528
Reg. kuupäev: 27.05.2024
Sisu: Esindajate nimetamine/liikmete uuendamine - Haiguste Ennetamise ja 
Tõrje Euroopa Keskuse haldusnõukogu ja nõuandev foorum - European Centre for 
Disease Prevention and Control (ECDC) Management Board and “Advisory Forum 
members’.

-- 
Heade soovidega

Tiiu Noobel
sekretär, EV alaline esindus EL juures
+32 2227 4337