Subject: Re: Narva turvakodu töötamine
From: "Tatjana Stolfat" <[email-masked]>
To: "edgar lennuk" <[email-masked]>, "SM Info",Helen Jõks
Date: Tue, 2 Apr 2024 23:11:22 +0300

Tere!

Täname Teid pöördumise ja tehtud märkuste eest!

Pööran Teie tähelepanu asjaolule, et Narva Sotsiaaltöökeskuse kodulehel on 
avaldatud üksikasjalik info lastele turvakoduteenuse osutamise kohta, sh 
teenusele saabumise kord ja teenuse sisu ning teave, mis käsitleb turvakodu 
personali arvu, teenuse osutamise kohta, aega (teenust osutatakse 
ööpäevaringselt) ja teenuse rahastamist. Kogu teabega tutvumiseks tuleb 
kerida lehte järjest allapoole.

Kahjuks tekkis segadus turvakodu töötamise ajaga kontakti osas. Nüüd on 
puudused kõrvaldatud: turvakodu töötamise aeg on parandatud, turvakodu 
"Kontakt" alla on lisatud turvakodu valvelaua kontakttelefon, millele saab 
helistada ööpäevaringselt.

Uuendatud kodulehega saab tutvuda lingilt: 
<http://nstk.ee/et/teenused/turvakodu/turvakoduteenus-lastele#menu> 
http://nstk.ee/et/teenused/turvakodu/turvakoduteenus-lastele#menu

-- 

Lugupidamisega

Tatjana Stolfat

Narva Sotsiaaltöökeskuse juhataja

357 7015

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

31.03.2024 13:57, edgar lennuk пишет:

Tervist!
Sooviks küsida.
Narva turvakodu töötab esmaspäev - reede 8:00 - 17:00 ehk siis helistada ka 
saab 8:00 - 17:00.
Aga...

Tallinnas 24/7 saab helistada:

Siin tuleneb küsimus, kuidas Narva laps näiteks talvel, laupäeval, kell 
23:00 saab abi...?

Miks seda infot ei ole koduleheküljel?
Kuhu on vaja helistada jne.
Lisaks sooviks näha rohkem infot antud abi kohta kui 1 lause: "Teenuse 
osutamise eesmärgiks on tagada vanemliku hoolitsuseta jäänud või ohtu 
sattunud lastele nende eale ja seisundile vastav hooldamine ja nende õiguste 
ja huvide kaitse."

Võtke eeskuju:
https://www.lasteturva.ee/Teenused/turvakodud

-- 

Lugupidamisega

Edgar Lennuk
www.facebook.com/edgar.lennuk <http://www.facebook.com/edgar.lennuk>

5521163, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wG0m1PupOVT-AVwZdWyeWGj_XWB4YspfAyFnq8OxfexfKrEqeA14Xxg2Lt49HC8x2XWfAgdUrnQYzh>