Subject: Fwd: Tere päevast.
From: "Signe Riisalo"
To: "SM Info"
Date: Sat, 30 Mar 2024 18:16:27 +0300

Deltasse
  _____

From: Enno / Murtud Rukkillle Ühing <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 28, 2024 1:43 PM
To: Signe Riisalo <[email-masked]>
Subject: Tere päevast.

Pöördun teie poole okupatsioonivõimude poolt represseeritud inimeste
nimel. Oleme koondunud oma tegemistes asjatundjate komisjoni poliitilistel
põhjustel represseeritud inimeste sotsiaalsete tagatiste küsimuste
läbitöötamiseks.
Aegade jooksul oleme olnud mitmete ministeeriumide koosseisus. Hetkel
oleme Justiitsministeeriumi haldusalas. Sotsiaalküsimused ja abistamine
kuulub nagunii Sotsiaalformaati siis oleks see igati mõistetav ja
südameähedane.
Mis siis juhtub, kui palume et võtaksite represseeritud koos seaduse,
komisjoni ja abistamise fondiga oma tiiva alla?

Lugupidamisega
Enno Uibo
komisjoni aseesimees