Subject: C-115/24
From: <[email-masked]>
To: "SM Info", <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Mar 2024 12:26:53 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/134
Kohtuasja number: C-115/24
Vastuse kuupäev: 11.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: elektrooniline kaubandus; hambaraviteenus; infoühiskonna
teenused; patsiendiõiguste kohaldamine piiriüleses tervishoius; teenuste
osutamise vabadus; telemeditsiiniteenus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2000/31/EÜ; direktiiv 2005/36/EÜ; direktiiv
2011/24/EL; ELTL artikkel 56

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7507

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium