Subject: Rahvusvaheline konverent - HealthTech ecosystems in Europe
From: "Ksenia Verhovskaja - IVKH" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ena" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "SM Info"
Cc: "Irma Nool" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Mar 2024 08:59:47 +0200

Tere
 
Kutsume teid osalema rahvusvahelisel tasuta konverentsil „HealthTech
ecosystems in Europe“, mida korraldatakse projekti „Care about IT“ raames.
Konverents toimub 16. aprillil 2024 kell 09:00-14:00 Tallinnas, Original
Sokos Hotel Viru konverentsikeskuses. 
 
Konverentsil osalejatel on võimalus suhelda rahvuvaheliste sidusrühmadega
tervisetehnoloogia valdkonnas, sealhulgas tervishoiusektori,
haridusasutuste ja IT-ettevõtete esindajatega. Lisaks on võimalus osaleda
mitmes töötoas ning rohkem teada saada rahvusvaheliste (Eesti, Itaalia,
Soome, Holland) tervisetehnoloogia ökosüsteemide kohta. 
Osalema on oodatud nii tervishoiutöötajad, haridusvaldkonna esindajad,
IT-valdkonna inimesed kui ka tervishoiutehnoloogia huvilised. Mida rohkem
osalejaid, seda põnevam üritus!
 
Konverentsi töökeeleks on inglise keel. 
 
Lisainfo ja registreerimislingi leiate manusest. Konverentsi päevakavaga
saate varsti tutvuda veebilehel https://careaboutit.eu/.
 
Konverentsi korraldusmeeskonna nimel
Ksenia Verhovskaja