Subject: C-678/23
From: <[email-masked]>
To: "SM Info", <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 11:13:54 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/107
Kohtuasja number: C-678/23
Vastuse kuupäev: 27.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kaebuse esitamise õigus; kohustuse mittetäitmine; töökohtade
eritingimustes töökohtadeks klassifitseerimine; töötervishoid ja
tööohutus; õigus tõhusale õiguskaitsevahendile ja õiglasele kohtulikule
arutamisele; õiguskaitse kättesaadavus
Õiguslikud vormid: direktiiv 89/391/EMÜ; EL põhiõiguste harta artikkel 31;
EL põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7480

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium