Subject: Piirkondliku analüüsi tulemuste esitlus - Care about IT
From: "Ksenia Verhovskaja - IVKH" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ena" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "SM Info"
Cc: "Irma Nool" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 13:32:42 +0200

Tere
 
Kutsume teid osalema projekti Care about IT piirkondliku analüüsi
tulemuste esitlusel.
Kohtumisel tutvustame oma piirkondliku analüüsi tulemusi. Soovime neid
arutada ja vormistada lõplikeks tulemusteks.
Kohtumine toimub 22. märtsil 2024 kell 10:00-12:30 Tallinna Tervishoiu
Kõrgkoolis (Kännu 67, Tallinn), võimalik on osaleda ka veebi teel. 
Registreerige palun osalemine lingi kaudu.
 
Mis on Care About IT? 
 
Care About IT on nelja-aastane projekt, mis alustas ametlikult 2023.
aasta juuni keskel, projekti rahastab Euroopa Liit. Selles osalevad 15
tervishoiu, hariduse ja IT valdkonna partnerit neljast ELi riigist
(Itaalia, Eesti, Soome ja Holland). Projekti eesmärk on lahendada
tervishoiutöötajate puuduse kasvavat probleemi ja suurt lõhet tervishoiu,
hariduse ja IT valdkondade vahel. Soovime uurida meie piirkondades
tervise- ja IT-valdkonna hariduse võimalusi ja väljakutseid. Ühendades oma
teadmised ja kogemused, soovime tagada tulevikule vastupidava hariduse
tervishoiusektoris.
 
Meie lootus on, et läbi koolituse ja uute IT võimaluste rakendamise
väheneb surve tervishoiule, õppimine ja töötamine tervishoius muutuvad
atraktiivsemaks ning patsiendid on õnnelikumad.
 
Selle teabe kogumiseks intervjueeris projekti meeskond IT-, tervishoiu-
ja hariduse valdkonna huvigruppe. Intervjuude käigus valmis piirkondlik
analüüs, mille tulemusi estiletakse 22.märtsi kohtumisel.
 
Rohkem infot projekti veebilehel Care About IT.
 
Projekti meeskonna nimel täname Teid!
 
Parimate soovidega

 
Ksenia Verhovskaja 
Projekti partner/ Ida-Viru Keskhaigla esindaja