Subject: [EIS] Eelnõu RK/23-1269 teavitamine
From: <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Wed, 28 Feb 2024 09:47:59 +0200

Tere

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on Teile esitatud eelnõu dokumendid (e-kirja 
manuses).
Eelnõu toimik: RK/23-1269 - Hädaolukorra seaduse ja teiste seaduste muutmise 
seaduse eelnõu kooskõlastamine
Pealkiri: Hädaolukorra seaduse muutmise ja sellega seotud teiste seaduste 
muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamisest
Teade: Hädaolukorra seaduse  muutmise ja sellega seotud teiste seaduste 
muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamisest

Dokumendid saadeti: 28.02.2024 09:47
Asutus: Riigikantselei
Kontaktisik:

Link EIS teavitamise etapile 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ad7af8cd-617c-45f3-b850-78ad002f6a3a?activity=3
Link EIS eelnõu toimiku vaatele 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ad7af8cd-617c-45f3-b850-78ad002f6a3a

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main