Subject: Uuesti_Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegili-se hindamise algatamine ja koostamist koordineeriva juhtrühma moodustamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", "RAM Info", "SM Info", "MKM info", <[email-masked]>, "maaamet maaamet ee", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "MKA info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 09:20:01 +0200

Tere!

Edastame uuesti, sest täna hommikul DHX-i kaudu edastamine ebaõnnestus.

-- 
Tere

Teile on saadetud Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi
dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument:

Viida nr: 14-5/251
Reg. kuupäev: 23.02.2024
Sisu: Pöördume Teie poole, kuna Regionaal- ja Põllumajandusministeerium
soovib Teiega koostöös koostada Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi
eriplaneeringu (REP) ja viia läbi selle mõju hindamise. Sellega seoses
teavitame Teid nimetatud riigi eriplaneeringu algatamisest, edastame Teile
tutvumiseks juhtrühma moodustamise käskkirja ning palume nimetada
juhtrühma liikme(d).

---
Lugupidamisega

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium
Suur-Ameerika 1 | 15056 Tallinn
625 6101 | [email-masked] | www.agri.ee