Subject: Toimunud konkursi täpsustus
From: "Kalle Kask" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Thu, 22 Feb 2024 16:49:54 +0200

Tere

Palun, et täpsustaksite teie poolt 2023.aastal korraldatud konkursi 
"Sotsiaalministeeriumi otsib vabaühenduste seast partnereid, sotsiaal- ja 
tervisevaldkonna edendamiseks" tingimusi (11.09.2023).

Seoses korraldatud konkursiga on endiselt selgusetud ja adekvaatse vastuseta 
jäänud mõned küsimused:

1.	Miks ei avaldatud antud "otsingut " riigihangete registris? Summa, mis 
pakuti oli üle 2 000.000 euro.
2.	Millistel põhjustel ei edastatud infot toimuva konkursi kohta kõikidele 
ettevõtetele, kes ennetuse ja esmaabikoolitustega juba tegevad?
3.	Mida sisaldab staatus "strateegiline partner", millised on väljavaated 
teistel samalaadset tegevust teostavatel ettevõtetel (OÜ,MTÜ jne) staatuse 
saavutamiseks?
4.	Kus on leitavad andmed, et kes konkursil osalesid?
5.	Kas on infot selle kohta, et millal toimuvad järgnevad konkursid ja 
millal plaanitakse edastada vastav info riigihangete keskkonnas?

   Lugupidamisega

        Kalle Kask

 mtü Ennetaja Kiirabi

  +372 50 33 030