Subject: Halduskohtumenetluse seadustiku ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (kohtumenetluse avalikkus) edastamine
From: "Andrus Varki" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Cc: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 16:38:08 +0200

Teie:      22.01.2024
Meie:    09.02.2024 nr JUR-3/262-2

Tere
 
Ravimiametil tähelepanekuid ja märkuseid eelnõule ei ole

Lugupidamisega
 
Andrus Varki
Ravimiamet
Õigusosakonna juhataja
&#43;372 737 4140
&#43;372 737 4142
[email-masked]
 
Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.