Subject: C-809/23
From: <[email-masked]>
To: "SM Info", <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 14:29:49 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/54
Kohtuasja number: C-809/23
Vastuse kuupäev: 16.02.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: biotsiidide turul kättesaadavaks tegemine ja kasutamine;
juurdepääs teabele; keskkonnateabe avalikustamise kohustus; ärisaladuse
kaitse; õigus tutvuda teabega
Õiguslikud vormid: direktiiv 2003/4/EÜ; direktiiv 90/313/EMÜ; direktiiv
98/8/EÜ; Määrus (EL) nr 528/2012

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7427

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium