Subject: FW: Eesti Lümfiteraapia Liidu arvamus ja ettepanekud tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu väljatöötamise kavatsusele
From: "Anniki Lai"
To: "SM Info"
Cc: "Vootele Veldre", "Mari Ader"
Date: Wed, 31 Jan 2024 20:55:04 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 31, 2024 8:43 PM
To: Anniki Lai <[email-masked]>
Cc: Katre Trofimov <[email-masked]>
Subject: Eesti Lümfiteraapia Liidu arvamus ja ettepanekud tervishoiuteenuste 
korraldamise seaduse muutmise eelnõu väljatöötamise kavatsusele

Tere,

Edastame teile Eesti Lümfiteraapia Liidu arvamuse ja ettepanekud 
tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu väljatöötamise 
kavatsusele.

Ettepanekud lisatud manusesse.

Lugupidamisega,

Kadri Allikmäe

Eesti Lümfiteraapia Liit

Juhatuse esimees

+37256955347